sunnuntai 8. syyskuuta 2013

normaalia vai epänormaalia

Tulin justiin päivystyksestä missä ilmeisesti kuuluu työpaikan sääntöihin olla mahollisimman äkänen ääliö jotta asiakas tuntisi olonsa mahdollisimman torjutuks ja ei tervetulleeksi..
No kuitenkin selkäkivut ei ollu huolestuttavia koska mitään verenvuotoo tms ei oo ollut, joten pääsin kotiin! Kuitenkaan ei tullu selvyyttä siihen et onko se lihas vai tukirankaperäistä tai onko jossain tulehdusta kun crp oli kuitenkin koholla, muttei huolestuttavasti.

Mä oon nyt tottunu tähän kaksosajatukseen ja mä oon niin onnellinen :D mahakin on jo nyt 13+5 viikolla ihan omaa luokkaansa verrattuna edelliseen raskauteen missä tuli vaan yks Kassu.. Selällään ollessa näkyy vielä toistaseks varpaat mut ilman tyynyä tissit tulee näköetäisyydelle, ilmeisesti kahen eestä kasvaa nekin :D Kasperin jälkeenhän ne oli ku vanhat ilmapallot mitkä löytyy viikko juhlien jälkeen sohvan takaa...
Liitoskivut alko jo nyt! Samoin kohdun kasvukivut on uskomattomia. Väsymys on kokoaikaista ja pahoinvointi tulee enää aaltoillen n. joka toinen päivä. Tänään just on eli huomenna vois olla olematta mieluusti :)

Huomenna on taas surkee maanantai ja Ana lähtee töihin, mut mä meen Kasperin ja äitin kaa kaupungille ni se vähän piristää :)

Torstaina neuvola, jännää päästä kuunteleen kahet sydänäänet!
Siitä enemmän sit torstaina :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti